Λίγα χρόνια πριν, το Facebook ήταν μία φέρελπις startup και πολλές εταιρείες αποπειράθηκαν να την εξαγοράσουν. Απέτυχαν, όμως, οικτρά!
Μόλις τέσσερις μήνες μετά την ίδρυσή του, το Facebook είχε γίνει μήλον της έριδος για πλούσιους επενδυτές, οι οποίοι προσέγγισαν τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ με σκοπό να το εξαγοράσουν έναντι διόλου ευκαταφρόνητων ποσών.
Όπως γνωρίζουμε εκ των υστέρων, ο CEO του Facebook απέρριψε όλες τις προσφορές, παρότι ορισμένες ήταν-όπως θα δείτε παρακάτω-πολύ πιο δελεαστικές από ό,τι μπορείτε να φανταστείτε!
1.Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ
Τον Ιούνιο του 2004, τέσσερις μόλις μήνες αφότου το Facebook έκανε την διαδικτυακή του εμφάνιση, ο 20χρονος Μαρκ Ζούκερμπεργκ δέχθηκε προσφορά ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων από έναν ανώνυμο επενδυτή από την Νέα Υόρκη
Ένας από τους πρώτους μνηστήρες του Facebook ήταν η εταιρεία Friendster. Ωστόσο, η συμφωνία εξαρτιόταν από το κατά πόσο η Friendster θα κατάφερνε να αυξήσει το κεφάλαιό της στον γύρο χρηματοδότησης που θα ακολουθούσε. Αυτό δεν έγινε ποτέ.
To 2004 υψηλά ιστάμενα στελέχη της Google πλησίασαν τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ και τους συνεργάτες τους με σκοπό να εξετάσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας τους ή και εξαγοράς του Facebook.
Τον Μάρτιο του 2005 η εταιρεία Viacom προσέφερε στον Μαρκ Ζούκερμπεργκ 75 εκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά του Facebook, εκ των οποίων τα 35 θα πήγαιναν στον ίδιο.
Την άνοιξη του 2005 ο διευθύνων σύμβουλος του MySpace και ορισμένα στελέχη της εταιρείας του επισκέφθηκαν τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ προκειμένου να εξετάσουν το ενδεχόμενο εξαγοράς του ανερχόμενου αντιπάλου τους.
Δείτε τις υπόλοιπες προσφορές εδώ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου